Kampania „Ja już po. A Ty?” wystartowała

Opublikowano w dniu: 9 listopada 2021

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – PIB rozpoczął ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem „Ja już po. A Ty?”. Głównym celem prowadzonych działań jest popularyzacja i promocja szczepień przeciw COVID-19.

Kampania będzie miała charakter edukacyjno-informacyjny. Chcemy dotrzeć z przekazem do osób niezaszczepionych przeciw COVID-19, a głównie do przedstawicieli młodszego pokolenia, dostarczyć im wiarygodne i zweryfikowane informacje na temat działania szczepionek, ich bezpieczeństwa i jakości, rozwiewając tym samym najczęściej pojawiające się wątpliwości i weryfikując błędnie powtarzane mity.

Nasz przekaz budujemy na krótkim haśle „Ja już po. A Ty?”, które stanowi wstęp do rozmowy o szczepieniach i wynikających z nich korzyści. To zaproszenie do dołączenia do grupy osób, które podjęły świadomą decyzję i w trosce o siebie, ale też swoje otoczenie i całe społeczeństwo, zaszczepiły się przeciw COVID-19, i tym samym mogły dumnie powiedzieć „Ja już po.”.

Kampania realizowana będzie w internecie, a także za pośrednictwem mediów tradycyjnych, takich jak prasa, radio i telewizja. Głównymi kanałami przekazu będą profile Szczepienia.Info na Facebooku i Instagramie.

W działania będą zaangażowani także influencerzy, promujący ideę udziału w programie szczepień przeciw COVID-19.

Kampania realizowana jest w ramach prowadzonego przez NIZP PZH – PIB projektu pt. „Promocja szczepień, utrzymanie funkcjonalności portalu informacyjnego dotyczącego szczepień – działania promocyjne i popularyzacyjne dotyczące szczepień ochronnych” w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025.

 

Słowniczek
pokaż więcej
Znalazłeś niezrozumiany termin?
Zaproponuj hasło do słownika.
Loading