

Nowa odsłona kampanii „Ja już po. A Ty?”
„Ja już po. A Ty?” to hasło kampanii promującej szczepienia prowadzonej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – PIB. Zeszłoroczna, pierwsza edycja, skupiała się na szczepieniach przeciw COVID-19. W tym roku głównym celem jest popularyzacja szczepień przeciw HPV.
Kampania będzie miała charakter edukacyjno-informacyjny. Chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, mając świadomość, że wiedza na temat szczepień i korzyści z nich płynących powinna być powszechna. Celem prowadzonych działań będzie popularyzacja szczepień ochronnych obowiązkowych i zalecanych z Programu Szczepień́Ochronnych ze szczególnym uwzględnieniem szczepień́przeciw HPV (wirus brodawczaka ludzkiego), dostarczanie zweryfikowanych i wiarygodnych informacji o działaniu szczepień́opartych na aktualnych badaniach naukowych, a także weryfikacja i obalenie najczęściej występujących tzw. „fake newsów”.
Działania zorientowane będą wokół portalu Szczepienia.info, ale hasło „Ja już po. A Ty?” z charakterystyczną koniczynką, która w tym roku jest symbolem kampanii, będzie można znaleźć także na naszych profilach w mediach społecznościowych, na Facebooku i Instagramie, w wybranych serwisach internetowych oraz usłyszeć w radiu i telewizji.
W działania będą zaangażowani także influencerzy, promujący ideę udziału w programie szczepień przeciw HPV.
Kampania realizowana jest w ramach prowadzonego przez NIZP PZH – PIB projektu pt. „Promocja szczepień, utrzymanie funkcjonalności portalu informacyjnego dotyczącego szczepień – działania promocyjne i popularyzacyjne dotyczące szczepień ochronnych” w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025.
Przeczytaj również


Refundacja szczepionki przeciw ludzkiemu wirusowi brodawczaka (HPV)
CZYTAJ WIĘCEJ

Region Europejski WHO od 20 lat wolny od poliomyelitis
CZYTAJ WIĘCEJ

Jak postępować jeżeli po szczepieniu dziecka pojawi się gorączka?
CZYTAJ WIĘCEJ
