Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nowa odsłona kampanii „Ja już po. A Ty?”

Opublikowano w dniu: 22 listopada 2022

„Ja już po. A Ty?” to hasło kampanii promującej szczepienia prowadzonej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – PIB. Zeszłoroczna, pierwsza edycja, skupiała się na szczepieniach przeciw COVID-19. W tym roku głównym celem jest popularyzacja szczepień przeciw HPV.

Kampania będzie miała charakter edukacyjno-informacyjny. Chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, mając świadomość, że wiedza na temat szczepień i korzyści z nich płynących powinna być powszechna. Celem prowadzonych działań będzie popularyzacja szczepień ochronnych obowiązkowych i zalecanych z Programu Szczepień́Ochronnych ze szczególnym uwzględnieniem szczepień́przeciw HPV (wirus brodawczaka ludzkiego), dostarczanie zweryfikowanych i wiarygodnych informacji o działaniu szczepień́opartych na aktualnych badaniach naukowych, a także weryfikacja i obalenie najczęściej występujących tzw. „fake newsów”.

Działania zorientowane będą wokół portalu Szczepienia.info, ale hasło „Ja już po. A Ty?” z charakterystyczną koniczynką, która w tym roku jest symbolem kampanii, będzie można znaleźć także na naszych profilach w mediach społecznościowych, na Facebooku i Instagramie, w wybranych serwisach internetowych oraz usłyszeć w radiu i telewizji.

W działania będą zaangażowani także influencerzy, promujący ideę udziału w programie szczepień przeciw HPV.

Kampania realizowana jest w ramach prowadzonego przez NIZP PZH – PIB projektu pt. „Promocja szczepień, utrzymanie funkcjonalności portalu informacyjnego dotyczącego szczepień – działania promocyjne i popularyzacyjne dotyczące szczepień ochronnych” w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025.

Słowniczek
pokaż więcej
Znalazłeś niezrozumiany termin?
Zaproponuj hasło do słownika.